Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažerská komunikace v malých a středních podnicích
ČARVAŠOVÁ, Alena
Disertační práce seznamuje s výsledky současného poznání odborné literatury v oblasti manažerské komunikace v malých a středních podnicích při zavádění flexibilních forem práce, zhodnocuje situaci ve zkoumané oblasti v Jihočeském kraji a poskytuje vzdělávací materiály určené pro školení manažerů a personalistů malých a středních podniků, kteří se chystají zavést flexibilní formy práce. Tyto vzdělávací materiály mohou využít lektoři při workshopech určených pro manažery malých a středních podniků nebo pro studenty manažerských oborů a přispět tak ke zvýšení počtu flexibilních pracovních míst, k otevření trhu práce nevyužité nabídce, která se z důvodu nedostatku flexibilních pracovních míst nerealizuje. V neposlední řadě přispěje vzdělávání manažerů dle vytvořených vzdělávacích materiálů k minimalizaci rizik spojených s nevhodnou komunikací při zavádění flexibilních pracovních míst ve firmách.
Manažerská komunikace ve školství
BLÁHOVÁ, Dagmar
Cílem této diplomové práce bylo provést analýzu a zhodnocení komunikace ve školním prostředí. Metodou pro zjištění stavu komunikace ve vybraných základních školách bylo použití dotazníků pro ředitele školy, učitele a studenty. Dotazníky byly zaměřeny na kvantitativní výzkum a obsahovaly otevřené a uzavřené otázky v písemné a elektronické podobě. Výzkumu se zaměřil na manažerskou komunikaci, tok informací ve školách, porady, vztahy a konflikty na pracovišti mezi učiteli, konflikty mezi studenty, kritiku a pochvaly. Výstup z výzkumu dotazníků analyzuje problémy komunikace a jejich příčiny. Závěr práce popisuje návrhy a řešení komunikačních problémů, které mohou školy využít pro zlepšení současného stavu.
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
VEISHEIPLOVÁ, Lucie
Umění komunikace patří mezi nejzákladnější dovednosti, kterými by měl disponovat úspěšný manažer. Právě schopnost komunikace může být rozhodujícím faktorem při vyjednávání jak s obchodními partnery, tak s širokou veřejností. Efektivní komunikace spočívá především v porozumění sdělení druhého a zpětné vazbě. Nutností se tedy stává zájem o to, jak efektivně jsou informace předávány, ať už se jedná o interní nebo externí komunikaci. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat manažerskou komunikaci ve vybrané organizaci a stanovit návrhy pro její zlepšení. Pro praktickou část této práce jsem zvolila společnost EXTRUDO Bečice s.r.o. se sídlem v Bečicích, která byla založena v roce 1994. V této části práce jsou charakterizovány jednotlivé oblasti manažerské komunikace na základě materiálů získaných z rozhovoru s ředitelem společnosti. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření s cílem zjistit postoje a názory zaměstnanců. Po zhodnocení informací získaných z rozhovoru s ředitelem společnosti a dotazníkového šetření byly předloženy návrhy a náměty na možná zlepšení v jednotlivých oblastech manažerské komunikace.
Analýza systému interní komunikace v konkrétní organizaci
Brabcová, Iveta ; Fonferová, Ľudmila (vedoucí práce) ; Kučerová, Helena (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza systému interní komunikace v konkrétní organizaci. První části je definován pojem informace, rozebírány teoretické pojmy vážící se k tématu komunikace, systém komunikačních kanálů vnitropodnikové komunikace. V druhé části je zpracována analýzu interní komunikace v nadnárodní oděvní organizaci Takko Fashion, s. r. o., provedu průzkum jejích informačních toků a zdrojů a vytvořím grafické schéma organizace vnitropodnikové komunikační sítě. Formou dotazníků zjistím, jaký efekt mají na zaměstnance. V závěru se shrnují výsledky a je navrhnuto řešení eliminující bariéry podnikové komunikace. Klíčová slova interní komunikace, komunikace v organizaci, organizace podniku, manažerská komunikace, sociální komunikace, komunikace, podnikové systémy, organizační struktura
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
NĚMCOVÁ, Jitka
Předmětem předkládané práce je poukázání na důležitost efektivní manažerské komunikace v každodenním chodu podniku. V literární rešerši je popsán význam manažerské komunikace a její členění na interpersonální komunikaci manažera a interní a externí komunikaci v organizaci. Pro analýzu manažerské komunikace v konkrétní organizaci byla zvolena společnost Produciton Sito s.r.o. se sídlem ve Starém Pelhřimově. Dle informací získaných od jednatele společnosti a provedeného dotazníkového šetření zde bylo provedeno zhodnocení manažerské komunikace na jehož základě bylo vedení společnosti doporučeno několik změn, které by, v případě uvedení do praxe, vylepšili současnou úroveň interní a externí komunikace.
Manažerské dovednosti
Skočná, Petra ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Miloslav, Miloslav (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl řešení problematiky manažerských dovedností. Práce postihuje systém dovedností, které manažer při své práci potřebuje a využívá. První část je literární rešerše, která shrnuje tuto problematiku na základě studia odborné literatury. Literatura se zabývá obecnými předpoklady, které jsou důležité pro manažerskou práci. Tato část postihuje jednotlivé dovednosti, již s přihlédnutím k práci manažerů ve společnosti Kooperativa pojišťovna, a. s., VIG, Agentura západní Čechy. Druhá část je praktická, která se opírá o teoretické znalosti. Pomocí rozhovoru a řízeného rozhovoru je určena současná úroveň dovedností manažerů vybrané společnosti. Jednotlivý manažeři používají k výkonu své práce rozdílné dovednosti. Každá manažerská úroveň vyžaduje jinou skladbu dovedností. V poslední části jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a budou navržena doporučení, která povedou ke zlepšení celkové úrovně manažerských dovedností.
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
ZASADILOVÁ, Kristýna
Komunikace je součástí našeho každodenního života. V současné době nelze bez komunikace existovat. Komunikace vytváří a propojuje naše vztahy s ostatními lidmi. Každý správný manažer by měl vědět, jak je pro něho a celou organizaci komunikace důležitá. Komunikace má vliv na další procesy ve firmě, jako je výkonnost a motivace zaměstnanců. Proto bychom se měli snažit ji neustále zlepšovat nebo alespoň udržovat ve vyhovující kvalitě. V teoretické části této bakalářské práce je na základě literárních děl vysvětlena podstata komunikace, související základní pojmy z oblasti komunikace, druhy a typy komunikace, komunikační proces, manažerská komunikace, vnitrofiremní komunikace, komunikační styly, komunikační bariéry. Praktická část mé bakalářské práce se zabývá jednotlivými složkami manažerské komunikace ve vybrané organizaci. Pro tuto část mé bakalářské práce jsem zvolila akciovou společnost Madeta, respektive závod v Řípci. Cílem mé práce je zhodnotit manažerskou komunikaci v této organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení současného stavu komunikace. Pro získání informací jsem zvolila strukturovaný rozhovor s ředitelem výrobního závodu v Řípci, panem Josefem Pánkem. Schůzky se vždy konaly v kanceláři pana ředitele v přátelské a uvolněné atmosféře. Po několika domluvených schůzkách s panem ředitelem jsem došla k závěru, že uvnitř organizace nejsou žádné závažné překážky v komunikaci. Nicméně, i tak jsem navrhla některé návrhy změn s cílem zlepšit současný stav externí a interní komunikace. Tyto změny budou užitečné pro zlepšení vztahů na pracovišti, jakož i pro lepší pochopení potřeb zaměstnanců a zákazníků.
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
LANGROVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je zhodnotit manažerskou komunikaci ve vybrané organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení současného stavu. Tvorba literárního přehledu zkoumané problematiky vznikla na základě studia dostupných informací prostřednictvím odborných literárních děl a internetových zdrojů. Pro získávání klíčových informací týkajících se rozdělení manažerské komunikace na externí a interní byla zvolena hlavní forma dotazování - nestrukturovaný rozhovor. Závěry plynoucí z analýzy budou sděleny organizaci.
Manažerská komunikace s důrazem na PR
HŮLKOVÁ, Petra
Cílem práce je analyzovat nástroje manažersské komunikace s důrazem na Public relations ve společnosti HEAD Sport s.r.o. V případě potřeby následně navrhnout změny, které by mohly vést ke zlepšení situace v této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.